Sahabat~~

Ahad, 30 Oktober 2011

Pink Sahabatku...

Assalammualaikum sahabat semua....


Kesibukan memang menjadi rutin dalam kehidupan mahasiswa. Kadang-kadang kesibukan juga menjadi alasan kepada kita untuk mengelak diri daripada sesuatu pekara.


Bila kita kesunyian mesti kita akan teringatkan sahabat yang paling rapat dengan kita. Ukhuwah sememangnya suatu pekara yang indah.


Sebenarnya coretan ni ditujukan khas buat sahabatku pink yang merangkap partner blog ni. Syukran kepada sahabatku yang fanatik pink ni sebab sudi jadi sahabat yang paling rapat diperantauan orang ni.


Pink sahabatku, rasa rindu la tiba-tiba walaupun kita tak duduk jauh tapi jarang jumpa. Awak tahu tak saya nak citer banyak benda kat awak. Tapi bila jumpa awak, saya jadi kelu dan cakap takde apa-apa, sebab dapat jumpa awak n tengok muka awak saya dah rasa puas hati. Kenapa tiba-tiba rasa sayu pulak,hehehe..


Saya mungkin bukan sahabat yang baik bagi awak, tapi bagi saya awak sahabat terbaik bagi saya. Maaf kalau sepanjang ukhuwah kita, saya ada buat awak terasa hati dengan saya. Saya bukanlah seorang yang mudah meluahkan perasaan, tapi bila ada masalah saya akan teringatkan awak, sebab awak buat saya jadi lebih kuat.


Pink sahabatku...lama rasanya tak borak2 macam dulu,masa muda2 dulu...hehehe...

Kadang-kadang saya rasa nak jer undur masa lepas. Tapi keaadaan sekarang dah tak sama dan kadang-kadang masa juga mengubah tingkahlaku seseorang. Maaf kalau saya dah berubah atau sama macam dulu2. Tapi satu je tak berubah, saya akan sentiasa tanya awak "ar u ok", hehehe...


Sahabatku pink, maaf la tiba-tiba je merapu kat blog ni..hehe..

Apa salahnya sekali-sekala pasal kita pulak kan, asyik pasal topik lain jer,hehe..kadang-kadang nak menyibuk kat blog ni jugak. @_______@


Pink, awak tahu tak awak ni ibarat bintang dilangit yang bersinar, hanya dapat dilihat dari jauh tapi tak dapat disentuh....begitu juga dengan perasaan, walaupun jauh dimata tapi awak tetap dekat kat hati saya.


Saya cuma nak cakap kat awak, terima kasih sebab sudi sabar dengan saya sepanjang ukhuwah kita, terima kasih sudi jadi sahabat saya, semoga ukhuwah kita kekal hingga ke akhirat. Amin ya Robbal Alamin...


P/s:terima kasih jugak rajin update blog ni,hehehe.. :P


Tiada ulasan: