Sahabat~~

Rabu, 20 Januari 2010

SEKADAR LUAHAN HATI.....

Salam....
sekadar luahan hati.....
kenapa manusia tahu b'janji tp x tunaiknnya????
kenapa manusia mudah berubah???
mmm, persoalan ini berlegar-legar di ruang mindaku.... puasku mencari jwpannya tetapi smpai kini aku x ketemu....aku binggung..... Alangkah sedih hati ini bila ada orang yg kita sanjung dan hormat tiba2 melupakan apa yg telah di janjikan kpd kita.... dulu dia lah tmpat kita berkongsi masalah, tmpat kita berkongsi suka dan duka..... tp kini....amat berat hati ini ingin meluahkn.... mungkin ini lah yg dinamakn KEHIDUPAN.... hanya pada ALLAH SWT aku memohon agar tidak t'golong dlm golongan MANUSIA YG TAHU B'JANJI TP X TUNAIKAN.... PERIT DAN PEDIH merasai semua ini tp aku redha kerana ini juga ujian ALLAH kepadaku....apa yg aku tahu, aku x mahu orang lain rasa apa yg aku rasa.... biarlah aku saja yg menanggungnya..... apa2 pun, aku b'syukur dengan KEHIDUPAN ku kini....aku bahagia mpunyai family yg penyayang n kwn2 yg sntiasa berada di sisiku ketika suka dan duka......apa2 pun....life must go on....bab kata kwnku....chayok3......HIDUP INI 1 PERJUANGAN, PERJUANGAN YG MEMERLUKAN PENGORBANAN....(^_^)

Tiada ulasan: